helloo

heeej ;)

i går, klockan tio såg jag på en shitbra film. Den heter Posher och sändes på kanal 8, 
 den handlade om några knarklangare, hehe.
 jag sov till typ 12 på förmiddagen i dag. I Lindas säng. hon sov hos sin pojkvän peter, Jag vaknade av att
Leo, (Lindas chiuaua) stod vid sängkanten och kunde inte komma upp. Han är jättetjock, för han är ett
big fan av sötsaker. som dem flesta hundar.
Sen gick jag upp och tittade på en konstig film på kanal 8, ( jag tittar inte bara på den kanlen!)
sen tog jag en dusch , o nu hamnade jag här!
Jag pratar med  mina kompisar Agnes, och Jonna på msn.
O... Santos anfaller pappa som dammsuger.
pappa är verkligen den mest onyttigaste person jag känner, förutom jag själv då..
Han poppade popcorn i går, och när han kom ut med skålen till vardagsrummet, så var dem gula och
smakade för mkt Salt och smör.
Nu till frukost åt vi vita frallor. Elisabeth och pappa skulle komma på kant direkt.. hehe. hon är
tvärtemot pappa.
Men jag tycker om vita frallor och översaltade och översmörade popcorn.

vi ska åka o hälsa på madde nu !



en bild på lissy <333


Kommentarer
Postat av: Rebecca

jöttesöt bild :D

2009-10-01 @ 14:18:22
URL: http://beeccss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0